יום ראשון, 9 ביוני 2013

חדר ילדות רומנטי

חדר ילדות רומנטי

במעבר לדירה הנוכחית תכננתי בקפידה את חדר הילדות שלי עם הרבה חלומות ורודים בראש. היה לי חשוב שהחדר יהיה נעים ורגוע לשינה עם שתי מיטות, ארון ומקום לקריאת סיפורים לפני השינה. 
את כל שאר המשחקים, פינת היצירה והצבעוניות השארתי לחדר המשחקים שהוא חדר נפרד . 

החלטתי על סגנון רומנטי, בגוונים חומים רכים ונגיעות של ורוד .
את הקירות חילקנו באמצע ע"י פרופילים דקורטיביים כאשר חלקו העליון בצבע קרם בהיר וחלקו התחתון בצבע חום חולי בהיר. את הפרופילים שייפתי מעט למראה קצת מיושן.
בחרנו במיטות מתכת מפורזלת של איקאה, כשמעל כל מיטה נברשת דומיננטית. הנברשות מבחינתי הן מרכז העניין בחדר וכל השאר משתלב איתן. 
שמרתי על הסימטריות בחדר כאשר כל צד שייך לאחת הילדות: מעל כל ראש מיטה מסגרתי מלבן של פרופילים דקורטיביים ובתוכו תמונות ילדות של כל אחת מהילדות ולאורך המיטות מיקמתי את שמות הילדות מאותיות עץ באנגלית. הוספתי עניין לאותיות בכך שצבעתי את חלקן בורוד, הוספתי סרט פסים לאורך חלק מהאותיות ותליתי אות אחת גבוה ובאלכסון.
בחרתי ארון פשוט בצבע שמנת מרהיטי דורון, החלפתי לו את הידיות לכאלו שמדברות עם הסגנון הרומנטי של החדר וקיבלתי מראה עדין ויפיפה.

היה לי חשוב שיהיה לנו מקום לקרוא סיפור לפני השינה ולכן מיקמתי את ספת ההנקה שהייתה לנו בין שתי המיטות. חשבתי שכך כל אחת תשכב במיטה שלה בזמן שנקרא סיפורים, אך בסוף יוצא ששתיהן רוצות לשבת על הברכיים שלי או של אבא בזמן הקריאה :-) 

לסיום הלבשתי את החדר בוילון תחרה, שטיח, תמונות ממוסגרות של הילדות, חישוק רקמה שמסגרתי בו בד מיוחד, שעון וינטאג' ופיה קטנה בתוך ארונית זכוכית.

כל אלו השתלבו יחד להרמוניה מושלמת בחדר רומנטי וורוד כראוי לשתי נסיכות.

עיצוב: דולי דויטשר     צילום: תקווה מהבד


החדר במבט מהכניסה:



 הצד של מיכלי



 

הצד של רוני




את המזוודה המהממת הזו יצרתי אצל רויטל  (רויטל וייס - בעיקר מנגרת) בסטודיו שלה בבנימינה. בהתחלה לא ידעתי למה היא תשמש, אבל הבנות שלי השתלטו עליה מאוד מהר ומלאו אותה בבובות ומשחקים שלא יכולתי לסרב... חוץ מזה היא מתאימה לעיצוב החדר, התאמה מושלמת :-)





ארון פשוט בצבע שמנת מ"רהיטי דורון" שהחלפתי לו את הידיות וקיבל מראה עדין ויפיפה:






אני עדיין מתרגשת בכל פעם שאני נכנסת לחדר שלהן, יש בו משהו קסום.... :-)

אם גם אצלכם צריך שינוי בחדרים, כי התינוק\ת כבר גדלו והם עוברים לחדר עם אח\ות או שהאחות הגדולה כבר צריכה חדר משלה, אתם מוזמנים לקרוא לי :-)

דולי דויטשר
עיצוב פנים והום סטיילינג
054-4417053