יום ראשון, 3 בפברואר 2013

רוני שלי בת 6 !!

כבר הרבה זמן שאני חושבת על פתיחת בלוג, אחרי הכל אני עוקבת אחר המון בלוגים של כל מיני בנות מוכשרות בארץ ובעולם ובא לי גם :-)  אני מודה שאני נשאבת לפרסום בפייסבוק בגלל מהירות התגובות והנוחות, אבל יש משהו מרגיע בבלוג, תחושה של קריאת סיפור עם רגשות ותמונות מלאות השראה.


יום הולדת ברבי סילואט לרוני שלי:


הפוסט הראשון שלי מתפאר ומלמד איך ארגנתי את יום ההולדת של רוני שלי. 
רוני שלי כבר בת 6 (מי היה מאמין!!) והחלטתי שבתור מעצבת , ברבי יותר מדליקה מנסיכות ובמיוחד הסילואט ברבי שאני מתמוגגת ממנו...






































אז ככה..:
הוזמנו כל בנות הגן (כן, זה יום הולדת של בנות..)

יום ההולדת כלל:


  • גרפיקת סילואט ברבי שקניתי באטסי ממעצבת גרפית במחיר סביר מהקישור הבא:עיצוב גרפי : סילואט ברבי ליום הולדת 
  • עיצוב שולחן מתוקים.
  • פינת איפור פנים (Face painting) וקעקועים מנצנצים (אהבה גדולה שלי עוד מאז שגרתי בקליפורניה, נהגתי לאפר את הילדים בימי הולדת ומסיבות פורים).
  • סדנת הכנת עוגת ברבי אישית לכל ילדה מבצק סוכר.


ואיך עשיתי זאת אתם שואלים?
אסביר כאן הכל.
תכנון של חודשיים מראש והרבה שעות עיצוב ויצירה מתוקה .
שיתפתי את רוני בכל היצירות ,זה הפך לזמן איכות מקסים שלנו יחד ורוני התרגשה מאוד מכל יצירה ליום ההולדת שלה.

הצבעים: הרבה ורוד, מעט לבן ונגיעות של שחור כשהגרפיקה המנחה היא של הסילואט ברבי:


חברה טובה , שהיא גם מעצבת עוגות מבצק סוכר מוכשרת מאוד לימדה אותי ועזרה לי להכין את עוגת הברבי המהממת הזאת:
המון תודה לענת שחר מ"Uganat" !!




העוגה עמדה במרכז שולחן המתוקים שהונח מתחת למדף על מנת לשים תמונות של רוני ולעטר את המדף עם דגלוני Happy Birthday, לצד תמונת הסילואט ושלושה בלוני הליום בצבעים תואמים . (שלושה בלונים תואמים עיטרו את הכניסה לבית וקיבלו את האורחים).



השולחן עוצב בבקבוקי מים עם תוויות תואמות
כוסיות קטנות מלאות פרילי ורוד וחצאי קשים קטנים שחורים
קאפקייקס בננה עם קרם וניל


פופקורן בתוך דויליס מגולגל


במבה אדומה
מרשמלו טבול בקצה בשוקולד וסוכריות צבעוניות


כוסות שמפניה (מלאות במיץ תפוחים :-)) מעוטרות בנצנצים בבסיס שלהן
חטיפים נוספים בכלי זכוכית (שקופים ונטרליים על מנת שלא יבלטו)
ובזכות ענת שלימדה אותי לעבוד עם בצק סוכר , אני ושימרית הכשרונית הכנו עוגיות חמאה בצורות שמלות, נעליים ותיקים כיאה לברביות.



את צורות העוגיות שרטטנו על נייר אפייה וגזרנו, הנחנו על הבצק וחתכנו עם סכין חדה.
את אותה הפעולה עשינו גם על הבצק סוכר והדבקנו אותו לעוגיה האפויה עם מכחול ומים.
את העיטורים זילפנו מאבקת קסם בצבע ורוד (ניתן לקנות בחנויות אפייה כמו מר קייק).



סדנת ברבי מבצק סוכר:

בהפעלה עצמה כל ילדה קיבלה צלחת עם תג לרשום את שמה, קאפקייק, מארוך וברבי קטנה.
את הברביות הקטנות מצאתי לאחר חיפושים רבים בסניפי Yellow , חמש ברביות קטנות בקופסה ב 30 שקלים.





 חילקתי לכולן גושים של בצק סוכר לבן וורוד, לימדתי אותן למרוח מרגרינה על הידיים כדי שהבצק לא ידבק, לשנו את הבצק לצלילי הגאנגאם סטייל, רידדנו, יצרנו לבובה חולצת מחוך מבצק סוכר ועיגול גדול שישמש כחצאית על הקאפקייק, את הבובה הכנסנו פנימה במרכז וקישטנו את השמלה בסוכריות ורודות.

כולן יצאו מרוצות!!




 לאחר מכן כולן נעמדו בתור לאיפור וקעקועים מנצנצים:









רקדנו, שיחקנו משחקי חברה, הצחקנו את הילדות והיה פשוט מדהים.
המבצע הסתיים וכולנו יצאנו עייפים אך מרוצים.

תודה לכל החברות המדהימות שעזרו לי בהכנות וגם באירוע עצמו: ענת, שימרית, אושרית וסיון.
אוהבת אתכן המון!!!

ומה עכשיו?
כבר בא לי עוד יום הולדת.....:-)))