יום ראשון, 2 בפברואר 2014

עוד שנה עברה ורוני שלי בת 7...

יום הולדת "לשבור את הקרח" \ FROZEN


עוד שנה עברה והשנה רוני שלי כבר בת 7 !!! כבר מלפני 3 חודשים התחלתי לחשוב מה לעשות השנה. חיפשתי השראות, שאלתי את רוני מה היא רוצה ובסוף יצא שיום ההולדת בנושא הסרט "לשבור את הקרח" הוא שניצח :-)
סרט מדהים של דיסני שגם אני התאהבתי בו, סרט מרגש על שתי אחיות נסיכות עם אהבה גדולה והמון שלג וקרח.

הנחמד הוא שהשנה רוני כבר מספיק גדולה כדי להכין הרבה מהדברים ליום ההולדת והיא נהנתה מכל רגע, כל יום יצרנו משהו.

החלטנו על:
שולחן מתוקים מעוצב במיתוג הסרט
פעילות יצירה לילדות  - יצירת כדור שלג (מתוך הספר "סדנה פרטית" של דנה ישראלי)
והרבה שמח :-)

אז הנה כמה תמונות והסברים על איך אפשר ליצור את זה:

השולחן המעוצב:







הרבה קישוטים של פתיתי שלג בצבעים של לבן וכחול.
בכניסה תלינו שלט של "אלזה" נסיכת השלג עם קישוטים שקניתי בחנויות שמכרו קישוטים לקריסמס:


ליד השלט בכניסה, קיבל את האורחים "אולף" איש השלג, שיצרנו מנייר מודבק על קרטון וקשרנו לו בלוני הליום בצבעים מתאימים:




כך יצרנו את אולף, מקישור שמצאתי באינטרנט:



בפנים כבר הכנו את השולחנות ליצירה. לכל ילדה הכנו ערכה ובה כל החומרים להכנת כדור השלג כולל סרטים, כפתורים, תג לשם, בובת גמד, פעמון, צנצנת ונצנצים:
 (כדי שהמים לא יטפטפו הוספנו סרט טפלון בסגירת המכסה של הצנצנת)





אני הסתובבתי עם הדבק החם והדבקתי לכולן את הבובות והכפתורים והבנות עשו את כל השאר. כאן חשוב לי להודות לבעלי עדי, לחברתי הטובה סיוון ולאחיינית שלנו עידן שעזרו לי בהדרכת היצירה לבנות, בלעדיהם לא הייתי מסתדרת!





הנה התוצר הסופי:
מתוך כל הבובות שחיפשתי בחנויות שיתאימו לגודל הצנצנת ולנושא של שלג, מצאתי בחנויות הכלים החד פעמיים ערכות לקישוט עוגות עם שלגייה ושבעת הגמדים שהתאימו בצורה מושלמת. כל ילדה קיבלה גמד אחר והם יצאו ממש מתוקים שם בפנים (כשמנערים אותם הנצנצים מתפזרים במים וזה ממש יפה):






למי שרוצה, הנה לינק לסרטון הדרכה של דנה ישראלי להכנת הכדור שלג:
סרטון הדרכה להכנת כדור שלג

הבנות היו ממש מרוצות!

מי שסיימה הלכה להתפנק בשולחן המתוקים:




את ענף פתיתי השלג שעל הקיר יצרנו מענף שצבענו בלבן ועליו קשרנו בחוטים את פתיתי השלג שגזרנו מנייר וקישטנו בנצנצים וכדורים מנצנצים:




כך גזרנו את פתיתי השלג:




בקיר תלינו קצת קישוטי קריסמס שקנינו בזמנו לסוכה:



והשולחן היה מלא בכל טוב:



שיפודי מרשמלו טבולים בשוקולד לבן וקוקוס





 בקבוקי מים מתוייגים עם כוכבי הסרט והשם של רוני:
את המיתוג קניתי באינטרנט מהאתר של ETSY



עוגת שלג: בסיס עוגה מצופה קרם פודינג והרבה קוקוס
(ונסיון לבנות את אולף מבצק סוכר...רוני אהבה וזה מה שחשוב :-)):







קאפקייקס בננה וכוסיות יוגורט בזיגוג סוכר לבן :



עוגיות חמאה ובצק סוכר בצורת פתיתי שלג:



מאחר ולא מצאתי קופסאות פופקורן פשוטות ולבנות, החלטתי ליצור כאלו בעזרת מכונת הסילואט שלי:





ועוד כדורי שוקולד וניל בציפוי קוקוס והרבה חטיפים:


בסופו של דבר יום ההולדת הסתיים בשלום, עם ילדת יום הולדת מאושרת, ילדות כיתה שמחות, שני הורים עייפים מאוד והרבה באלאגן בבית. וכמו כל שנה אני אומרת לעצמי שזו הפעם האחרונה שאני מארגנת יום הולדת בבית, שבפעם הבאה אני אתארגן עם עוד אמא ליום הולדת בחוץ, אבל עד שנה הבאה אני בטח אשכח ויעשה את זה שוב :-)








המון מזל טוב לך רוני שלי ומעניין מה נעשה בשנה הבאה :-)