יום שלישי, 19 בפברואר 2013

עיצוב הדירה של משפחת מהבד

לי ולתקווה הייתה התחלה של ידידות מופלאה, הכרתי אותה במסגרת פרוייקט של אמהות בקריה שנקרא "אוכל של אמא", תקווה בדיוק ילדה ואני הגעתי אליה עם אוכל חם.
תוך כדי הכרותנו גילינו שתקווה צלמת מוכשרת, שאני מעצבת פנים ושהם בדיוק עוברים לגור בשכנות אלי. משם כבר נרקמה חברות נהדרת, עיצבנו את הבית בסגנון רומנטי לטעמם של בני הבית ואני התאהבתי בכשרון הצילום המדהים של תקווה.
אמנם הפרוייקט עדיין לא נגמר, אבל לא יכולנו שלא לשחרר כמה תמונות. אז הנה התוצאה המדהימה.

עיצוב: דולי דויטשר, צילום: תקווה מהבד 

לאתר של תקווה הצלמת (תקווה גם צילמה את צילומי התדמית שלי וצילומי המשפחה שלי ולכן אני ממליצה עליה בחום) :
www.hopesite.co.il


תקווה מאוד אוהבת את הצבע הסגול ולכן החלטנו שהקיר האחורי של הסלון יצבע בגוון סגול רך שמשתלב עם שאר המראה של הדירה.

הדירה במבט לפני, בדיוק אחרי המעבר לדירה:



הדירה לאחר העיצוב פנים:




הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל..

קיר הכניסה קיבל שידה רומנטית ומראה אובלית משלימה למראה מזמין ונעים.
כל הלקוחות שלי מאוד מרוצים מהוספת קומודה בכניסה, היא מוסיפה הרבה יופי ושימושית מאוד, היא משמשת לכל אותם דברים שצריכים ביציאה מהבית: מפתחות , משקפי שמש, כסף קטן, מכתבים ועוד..




שנדליר רומנטי ועדין באור צהוב שנותן הרגשה חמימה










אחד האתגרים שאני הכי אוהבת היא להוסיף לבתים אותם אני מעצבת פריטים דקורטיביים מעשה ידי בעיצוב אישי ומותאם ללקוח כמו זה : בד רומנטי ממוסגר בחישוק רקמה שמשתלב נהדר במראה הסלון.


מראה רומנטית מעוטרת , במבט אל הסלון


מראה אל המטבח:
קירות המטבח נצבעו בצבע חם ומשלים ולצבעי החרסינות ודלתות המטבח, כשמעל הכיריים נתלה מדף עם פריטים דקורטיביים להשלמת המראה.

 







מנורות מעל האי במטבח בתבנית עיטורים:





שלט HOME שתקווה הכינה אצלי בסדנה עוצב במיוחד בגווני הדירה - כבר מרגישים בבית.







עיצוב הדירה בסגנון רומנטי בשילוב התמונה של ה"פאלון דאפא" - אמת, חמלה וסובלנות. בהחלט מרגישים את האווירה הזו בבית :-)
מבטיחה להעלות בקרוב תמונות נוספות משאר העיצובים :-)
אם בא לכם גם בית מעוצב , ייעוץ או שדרוג, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר:
דולי דויטשר 054-4417053