יום שלישי, 4 ביוני 2013

עיצוב רענן בגוונים ירוקים...

הסלון של משפחת אורן

עיצוב הסלון של משפחת אורן היה בשבילי חוויה כייפית במיוחד כיוון שמדובר במשפחה מדהימה שסמכו עלי ב 100% ונתנו לי יד חופשית בכל מה שקשור בעיצוב, בצבעים ובהלבשה.
את יהודית אני מכירה כבר הרבה שנים, עוד מהימים שהיא הייתה הגננת של הבת הגדולה שלי. יהודית היא מסוג הגננות שמאוד קשה להפרד מהם וכולנו היינו רוצים שהיא תמשיך לחנך את הילדים שלנו עד הצבא.. :-)
אז אמנם היא כבר לא הגננת של הילדות שלי, כי הן כבר גדלו והמשפחתון המדהים שלה שמור לקטנטנים, אבל יהודית מקפידה להגיע לסדנאות שלי ,ליצור ולעצב את ביתה למופת, אז לשמחתי אני זוכה להפגש איתה לעיתים קרובות.
בתמונות תוכלו לראות שלט Home, קופסת תה ומראה שיהודית עיצבה בסדנאות ונתנה לבית את הטאץ' שלה.

הסלון , פינת האוכל והכניסה דרשו עיצוב והלבשה. מרכז תשומת הלב כשנכנסים לבית הוא בקיר הטלויזיה ושם שמנו את הדגש.
אחרי שישבנו יחד, הקשבתי לצרכים של בני הבית ולמדתי את הטעם שלהם בעיצוב,
החלטנו על בניית גבס עדינה בשילוב עם מדפים שיתאימו לשידה ולשולחן הקפה הקיימים, בחרנו בגוונים ירוקים שיתאימו לספה שנרכשה לאחרונה, הוספנו כורסא בריפוד שנבחר במיוחד למראה הסלון עם כריות מאותו הבד, החלפנו את הוילון לוילון בהיר שילביש את הבית ועדיין יכניס את מירב האור פנימה, הוספנו קונסולה עם מראה לכניסה והוספנו אקססוריז מתוקים שישלימו את המראה.

המראה שקיבלנו יצא מושלם, כולנו מרוצים ותגובת בני הבית הייתה "עכשיו בשבתות לא בא לנו לצאת מהבית"... :-)

הסלון לפני:






הסלון אחרי:

צילום: תקווה מהבד

בקיר הסלון בחרנו בבניית גבס עדינה בשילוב עם מדפים שיתאימו לשידה ולשולחן הקפה הקיימים ובגוונים ירוקים שיתאימו לספה שנרכשה לאחרונה. בנוסף,החלפנו את הוילון לוילון בהיר שילביש את הבית ועדיין יכניס את מירב האור פנימה.



הוספנו כורסא בריפוד שנבחר במיוחד למראה הסלון עם כריות מאותו הבד


בכניסה לבית הוספנו קונסולה עם מראה אובלית, את המסגרת שלה צבענו בצבע משלים לקונסולה כדי להדגיש את המראה על הקיר הלבן.


על מנת שפינת האוכל תשתלב יפה,  צבענו אותה בגוון מעט בהיר מקיר הטלויזיה.
את השלט Home יהודית עיצבה באחת הסדנאות שלי והוא באמת נותן להרגיש בבית...


ולסיום, הוספנו אקססוריז מתוקים שישלימו את המראה.




מבטיחה להעלות תמונות מפרוייקטים נוספים בקרוב ... :-)

אם גם אתם רוצים לעצב את הסלון או כל חלל בבית , אתם מוזמנים להתקשר, הקפה עליי !
דולי דויטשר
מעצבת פנים
054-4417053