יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

יפה וגם שקוף

פוסט על שדרוג החדר לקראת כיתה א' וגם על מוצר שקוף ויפה:


עברו כבר חודשיים מאז תחילת הלימודים, אבל חיכיתי שכל הפרטים הקטנים יושלמו לפני שאני מעלה את הפוסט הזה.
הכל התחיל בזה שרוני שלי עלתה השנה לכיתה א' ואני מיד חשבתי: צריך לעצב לה פינת לימודים, כזו שיהיו בה שולחן, כיסא, מגירות , אור ועדיין תתאים לסגנון הרומנטי של החדר (ולא בתקציב גדול, כי את השינוי הגדול אני אעשה כשגם הקטנה תגיע לגיל בי"ס..).

בסופו של דבר החלטתי ששולחן בסגנון רומנטי יכנס בין 2 המיטות (מה שהצריך אותי לחפש שולחן ברוחב יחסית קטן). על השולחן הנחתי זכוכית מחוסמת שהוזמנה במידה מיוחדת עם שיוף מעוגל בצדדים מהזגג על מנת להגן על השולחן. (חוץ מזה גם ניתן להכניס דפים כמו מערכת השעות ועוד דברים בין השולחן לזכוכית ולכן זה גם משחק נחמד).

לפני השדרוג בין המיטות עמדה "כורסת הסיפורים" שעליה היינו קוראות סיפורים לפני השינה, האמת שהן כבר נהיו גדולות מכדי לשבת על הברכיים שלי לסיפור .... :-) אז היום הסיפורים נקראים על המיטה.

צילום: תקווה מהבד





אחרי: 



את הוילון רציתי להסיט לצדדים , כעת שיש תחתיו שולחן ולכן תפרתי לו תופסנים מבד תחרה ורוד ועיטרתי בכפתורים מיוחדים.








הכסא: היה כסא עץ חום שעבר איתנו מדירה לדירה וכעת החלטתי שיש לו שימוש מצויין, אז שייפתי, צבעתי ושוב שייפתי למראה מעט עתיק ואף דאגתי שהכרית שלו תרופד בבדים מתאימים: פרחוני מצד אחד וורוד מצד שני.












אפילו המנורת שולחן, הייתה מנורת איקאה ירוקה שהייתה לי עוד מימי התואר הראשון והיא נצבעה בורוד גם כן.





כל היופי הזה הוא טוב ויפה, אך הבטיחות חשובה לא פחות. מאחר ואנחנו גרים בקומה ה 13 , יחד עם ההחלטה על מיקום השולחן מתחת לחלון התחלתי לחפש פתרונות לסורגים. חיפשתי כאלו יפים שלא יתנו הרגשה של מחנק ועדיין יהיו בטיחותיים והגעתי לאדם מקסים בשם ניר פרימו מחברת "אל סורג" שהתקין לי את הסורג השקוף - הסורג הכי יפה שראיתי בחיי, הוא חזק, בטיחותי והכי חשוב "שקוף"!!!  הוא לא מסתיר לי את הנוף היפה של החורשה ולא חוסם את האוויר, יותר מהכל כעת אני ישנה בשקט.
אני מפרגנת מכל הלב וממליצה בחום על השירות, המומחיות והאדיבות של ניר פרימו : 052-3898478  חברת אל סורג








סורג נוסף התקנתי גם בחדר השינה בחלון מעל המיטה ששם הילדות אוהבות לקפוץ על המיטה.



שמחה שמצאתי זמן להעלות את הפוסט הזה, כבר הרבה זמן רציתי לחלוק אותו אתכם.

אז עד הפוסט הבא, שתהיה לנו שנת לימודים פורייה.

דולי דויטשר
עיצוב פנים, הום סטיילינג & DIY
054-4417053