יום שבת, 12 באוקטובר 2013

הסלון של משפחת בר לב

הסלון של משפחת בר לב:

הכרתי משפחה מקסימה וחייכנית שרצתה שינוי בסלון. לא היה להם כיוון מוגדר למה שהם רוצים, אבל הם ידעו שהם רוצים אווירה נעימה, לא יותר מדי צבעונית והכי חשוב שיהיה מקום לפינת אוכל יותר גדולה, כזו שאפשר לארח בה גם את המשפחה.

אז התחלנו תהליך: הקשבתי לרצונות , לתפקוד בחלל, עברנו על תמונות של עיצובים שונים, למדתי את הטעם שלהם, התחשבתי בתקציב העומד לרשותנו ומשם לקחתי לי כמה ימים שקטים בבית לגבש תוכנית.

ההחלטה הייתה על צבעים טבעיים ורכים של אפורים וסגולים עם אקססוריז בנגיעות של שנות ה 50', כיוון שמיד כשהתיישבתי בסלון משכו את עיני רדיועתיק ותמונת מכונית בסגנון של פעם, אז החלטתי שלכיוון הזה נזרום.







בהתחלה זה היה קצת לא ברור, איפה ל *@%$  אני מכניסה פינת אוכל לשישה אנשים בסלון מלבני של דירה עם אי שתופס לא מעט מקום , בלי לשבור את הקירות?!?!?!

אז ככה: אתם מכירים את זה שבלילה תמיד באים הרעיונות הכי טובים?! אולי כי אז אנחנו רגועים ונותנים למחשבות לזרום...אז בלילה אחד זה הגיע. איך לא חשבתי על זה קודם?!
הרחבת הקיר הקרוב לדלת בבניית גבס תרחיב את איזור הפינת אוכל ותתן מקום מספיק רחב לפינת אוכל עם 6 מקומות! כמובן שזה גם צריך להיות דקורטיבי, מושך את העין ולא עמוס.

כל היופי הזה היה שילוב בין הרעיונות שלי לביצוע מדהים של הזוג בר לב שלא התמהמהו, קבעו תאריך ואנשי מקצוע, יצאו לקניות ותוך כמה ימים הסלון שינה את פניו ב 180 מעלות, פשוט תענוג !

לאחר תכנון ההרחבה לפינת האוכל, כל השאר כבר זרם. הלבשה של וילונות, טפט, שטיח, התאמת צבעים לקירות, תאורה ואקססוריז. התמונות מדברות בעד עצמן (ובעזרת תקווה הצלמת המוכשרת הן אפילו מדברות בקול רם) 
צילום: תקווה מהבד

תחילה, תכנון הדירה והדמיות מחשב:









הגשמת החלום במבט לפני ובמבט אחרי:

הקיר שמאחורי הספה הולבש בטפט פסים עדינים לכל אורך הקיר ובשעון דקורטיבי, דלת היציאה למרפסת הולבשה בוילון ונוספה תאורה דקורטיבית במקומות המתאימים.

לפני:


 אחרי:







הרחבת איזור פינת האוכל:
הקיר הורחב ע"י מבנה גבס דקורטיבי עם תאורה ומשטח עץ אלון מבוקע תואם לפינת האוכל החדשה. המדף החדש הולבש באקססוריז בסגנון של פעם.

לפני:

אחרי: 








בעיצוב הקיר הזה יש משהו מיוחד כי פה עיצבנו תמונה אישית: כשהגעתי לסלון ראיתי עוד כמה פריטים מיוחדים שמאחורי כל אחד מהם עמד סיפור מרתק. משם הבנתי כי נטע ודורון היו מטיילים רציניים ברחבי העולם לפני החתונה, לכן החלטתי שאם כבר אנחנו רוצים לשלב תמונה לבית, עדיף שזו תהיה תמונה שמעלה זכרונות טובים: נטע ודורון אספו תמונות מטיולים משותפים במקומות שונים בעולם, תקווה עיצבה והדפיסה ומכאן נולדה לה תמונת קולאז' יפיפיה ומרתקת וסביבה הפריטים מאותם טיולים.






קיר הטלויזיה נצבע בצבע אפור על בסיס סגול כמו הספה והולבש במדף ואקססוריז של בית (את שלט העץ HOME אני עיצבתי וצבעתי):








היה לי העונג לעבוד עם משפחת בר לב, בעיקר בגלל החיוך, הקלילות והעובדה שהם סמכו עליי בעיניים עצומות.

אם גם אתם רוצים להגשים חלום ולהנות מהבית שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלי :-)

דולי דויטשר
עיצוב פנים, הום סטיילינג & DIY
054-4417053