יום שישי, 15 במרץ 2013

לרקום על הקיר......ציור רקמת איקסים

לרקום על הקיר......ציור רקמת איקסים

בהמשך לפוסט הקודם שנקרא "לקשקש על הקירות", הבטחתי לפרסם את ציור הקיר שציירתי אצל לקוחה מקסימה (לינזי) במסגרת ההום סטיילינג לחדר השינה שלה.

לינזי מאוד רצתה את ציור הקיר של רקמת האיקסים שראינו פעם בבלוג של אלין פלינקופ מחו"ל והחלטתי להגשים לה את החלום! זה לא היה קל, אני מודה, זה ממש כמו לרקום על הקיר, אבל כייף גדול :-)
זה הזכיר לי את סבתא שלי ז"ל שלימדה אותי לרקום ולספור את השורות והאיקסים...

בפוסט הזה גם אלמד איך עושים את זה :


עיצוב: דולי דויטשר

במבט לפני ואחרי:


עיצוב: דולי דויטשר

מה צריך בשביל ציור קיר?
  • ·         מקרן 
  • ·         מחשב נייד
  • ·         תמונה נבחרת לציור 
  • ·         עפרון
  • ·         מחק
  • ·         מכחול דק אחד או כמה לצבעים שונים, רצוי אחד איכותים של ציור .
  • ·         צבעים אקריליים

השגתי מחברה טובה מקרן , חיברתי את הלפטופ שלי ומיקמתי את המקרן מספיק רחוק מהקיר והקרנתי את התמונה במקום הרצוי. במחשב אפשר להגדיל את התמונה לגודל הרצוי וגם לכוון את המקרן כך שהתמונה תוקרן על הקיר בדיוק כמו שהייתי רוצה אותה כציור.

בעזרת עיפרון עברתי על קווי המתאר של הציור על הקיר:


מכבים את המקרן ומקבלים את הציור על הקיר. אם רוצים את אותם הצבעים אפשר להשאיר את המקרן דולק ולעבור על הצבעים במדוייק:



כעת נותר לצבוע, בחלק הזה זה ממש כמו סריגה כי צריך לספור את האיקסים והשורות לפי הצבעים. עדיף לעבוד עם מספר מכחולים ומספר צבעים במקביל ופשוט לעבור שורה שורה.

אבל בסוף זה משתלם והופך להיות אומנות יפיפיה וענקית על הקיר:



עיצוב: דולי דויטשר

בשילוב עם וילונות תחרה לחלונות כל החדר מקבל רוך ורומנטיקה 

מקווה שהכנסתי בכם חשק לעצב מחדש ולקשקש על הקירות :-) ואם לא אז אתם מוזמנים לקרוא לי.

עיצוב: דולי דויטשר